Regulamin

§ 1 Postanowienia wstępne

1. Sklep internetowy Kamil Polewczyk, dostępny pod adresem internetowym www.fitwujek.com.pl prowadzony jest przez Kamil Polewczyk z siedzibą w Łodzi, ul Wróblewskiego 21/72, 93-578 , NIP 7272857741,

2. Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.

3. Regulamin udostępniany jest przez Sprzedawcę Klientowi nieodpłatnie na stronie internetowej Sklepu internetowego Sprzedawcy prowadzonego pod adresem: www.fitwujek.com.pl w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści niniejszego Regulaminu za pomocą Systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.

4. Zamówienia składane przez Klienta – konsumenta mogą być składane wyłącznie przez osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.

5. Prawem właściwym dla Umów sprzedaży jest prawo polskie.

6. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto uwzględniającymi podatek VAT według obowiązującej stawki.

7. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość organizowania akcji promocyjnych.

§ 2 Definicje

Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Sprzedawca – KAMIL POLEWCZYK z siedzibą w Łodzi, ul Wróblewskiego 21/72, 93-578 , NIP 7272857741

Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.

Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www

Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.

Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.

Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.

Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

Nota prawna:

-Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r.(tj. z dnia 16 września 2020r., Dz.U.z 2020 r. poz. 1740, z późn. zm.).

-Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. z dnia 6 lutego 2020r. (Dz.U. z 2020r. poz.344, z późn. zm.).

-Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta(tj. tj. z dnia 28 stycznia 2020r., Dz.U. z 2020r. poz. 287, z późn. zm.).

-Ustawa prawo telekomunikacyjne – ustawa z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (tj. z dnia 9 grudnia 2019r., Dz.U. z 2019r. poz. 2460, z późń. zm.).

-RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz.Urz. UE.L Nr 119, str. 1).

§ 3 Kontakt ze Sklepem

1. Adres Sprzedawcy: Łodzi, ul Wróblewskiego 21/72, 93-578

2. Adres e-mail Sprzedawcy: polewczykkamil@gmail.com

3. Numer telefonu Sprzedawcy: 731 931 186

4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 34 1140 2004 0000 3102 8233 0230

5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.

6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9:00- 18:00 w dni robocze. Soboty w godzinach 11:00-16:00.

§ 4 Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

-urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową oraz sprzęt typu Komputer pc, laptop, telefon,

-aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

-włączona obsługa plików cookies.

§ 5 Informacje ogólne

1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.

3. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

4. Wersja dla sklepów prowadzących sprzedaż w złotówkach.

5. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).

6. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość organizowania akcji promocyjnych.

§ 6 Zakładanie Konta w Sklepie

1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych imię, nazwisko, mail, kontakt telefoniczny.

2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.

3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.

4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.

5. Klient zobowiązany jest do dokonania aktualizacji Danych osobowych w przypadku jakichkolwiek ich zmiany.

6. Klient przesyłając formularz Rejestracji konta oświadcza, że:

a. podane w nim informacje, w tym Dane osobowe, są kompletne i zgodne ze stanem faktycznym,

b. jest uprawniony do zawarcia Umowy,

c. podane informacje, w tym Dane osobowe, nie naruszają praw osób trzecich.

§ 7 Zasady składania Zamówienia

1. W celu złożenia Zamówienia należy: zalogować się do Sklepu (opcjonalnie); wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny); zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji; jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy

2. Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia, kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail, wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 2,3,4,5.

3. Przedmiotem Zamówienia mogą być wyłącznie Produkty wymienione w obowiązującej w chwili składania Zamówienia ofercie zamieszczonej na stronie Sklepu internetowego Sprzedawcy dostępnego pod adresem: www.fitwujek.com.pl.

4. Jeżeli wiadomość przesłana przez Sprzedawcę, zawierająca szczegóły złożonego przez Klienta Zamówienia, nie jest zgodna z jego Zamówieniem, Klient bez zbędnej zwłoki powinien zawiadomić o tym Sprzedawcę.

5. W przypadku konieczności wystawienia na rzecz Klienta faktury VAT, Klient obowiązany jest poinformować o tym składając Zamówienie oraz podać wszystkie dane niezbędne do wystawienia faktury VAT.

6. Umowa zawierana jest w języku polskim.

§ 8 Oferowane metody dostawy oraz płatności

1. Klient, składając Zamówienie, obowiązany jest do dokonania wyboru formy płatności.

2. Klient może dokonać zapłaty za Produkt:

-przelewem bankowym;

-za pośrednictwem płatności Stripe (Karty Visa i MasterCard) + Przelew24 + BLIK.

3. Klient może dokonać zapłaty tradycyjnym przelewem bankowym na konto Sprzedawcy. Dane do przelewu:

-nazwa odbiorcy: Kamil Polewczyk FIT WUJEK

-adres odbiorcy: ul. Wróblewskiego 21/72, 93-578 Łódź

-numer rachunku bankowego: 34 1140 2004 0000 3102 8233 0230;

-tytuł przelewu: numer Zamówienia.

4. Dane do przelewu oraz numer rachunku bankowego Sprzedawcy, Klient otrzymuje w wiadomości przesyłanej przez Sprzedawcę na Adres poczty elektronicznej podany przez Klienta. W tytule wpłaty Klient powinien podawać numer Zamówienia.

5. W przypadku, gdy wybranym przez Klienta sposobem płatności jest przelew bankowy na konto Sprzedawcy lub za pośrednictwem płatności online – Klient obowiązany jest dokonać zapłaty za zamówiony Produkt w terminie siedmiu dni od otrzymania potwierdzenia przyjęcia Zamówienia.

6. Zamówienie jest przekazywane do realizacji po zaksięgowaniu przez Sprzedawcę wpłaty dokonanej przez Klienta.

§ 9 Wykonanie umowy sprzedaży oraz produkty Sprzedawcy

1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.

2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji.

3. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

4. W przypadku wyboru przez Klienta:

* płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.

A W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.

B W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.

5. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób: W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia zaksięgowania się pieniędzy na koncie.

6. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.

7. Za pośrednictwem Sklepu internetowego Sprzedawcy Kupujący może nabyć treści cyfrowe obejmujące:

a. e-booki o tematyce dietetycznej lub treningowej;

b. gotowe jadłospisy.

c. Plany treningowe

8. Za pośrednictwem Sklepu internetowego Sprzedawca świadczy następujące usługi:

a. analizę zapotrzebowania kalorycznego,

b. konsultacje dietetyczne,

c. plan treningowy,

d. współpracę indywidualną zapewniającą optymalne zaspokojenie potrzeb Klienta.

e. Analizę filmów z treningów

f. Treningi personalne

9. Sprzedawca dokonuje opracowania planów żywieniowych, zapotrzebowania kalorycznego czy też planu treningowego na podstawie informacji i danych przekazanych przez Klienta oraz w oparciu o aktualną wiedzę oraz wyniki badań.

10. Termin realizacji świadczeń przez Sprzedawcę wynosi 7 dni roboczych od dnia otrzymania zapłaty za produkt zakupiony przez Klienta, z wyjątkiem Produktów wymagających opracowania na rzecz Klienta planu żywieniowego, planu treningowego, analizy zapotrzebowania kalorycznego.

11. Po otrzymaniu zapłaty za Produkt wymagający opracowania na rzecz Klienta planu żywieniowego, planu treningowego, analizy zapotrzebowania kalorycznego Sprzedawca przesyła na Adres mailowy Klienta / zamieszcza w Portalu Pacjenta Ankietę zawierającą zestaw pytań oraz informacji do udzielenia, których obowiązany jest Klient w celu optymalnego dostosowania do potrzeb Klienta usług świadczonych przez Sprzedawcę.

12. Termin realizacji usługi polegającej na opracowaniu na rzecz Klienta planu żywieniowego, planu treningowego, analizy zapotrzebowania kalorycznego wynosi 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez Sprzedawcę wypełnionej przez Klienta Ankiety.

13. Klient obowiązany jest do uważnego wypełniania Ankiety. W przypadku planu żywieniowego indywidualnego Klient ma możliwość wystąpienia o korektę – tj. wymianę niesmakujących potraw w ilości do dwóch posiłków w przebiegu miesiąca. W pozostałym zakresie brak jest możliwości zmiany produktów/ posiłków itp.na inne z przyczyn, które nie zostały przez Klienta podane w Ankiecie.

14. W przypadku chęci zmian w jadłospisie, bądź planie treningowym większym, aniżeli do dwóch zmian w ciągu miesiąca, klient za dodatkową opłatą od 100 zł może poprosić o takie zmiany sprzedawcę.

15. Przed rozpoczęciem świadczenia usług przez Sprzedawcę Klient obowiązany jest do rzetelnego poinformowania Sprzedawcy o wszelkich swoich chorobach i dolegliwościach, które mogą mieć związek z realizacją usług świadczonych przez Sprzedawcę. Każda Klientka będąca w ciąży lub mająca podejrzenie, że może być w ciąży obowiązana jest o tym poinformować Sprzedawcę przed rozpoczęciem świadczenia usługi przez Sprzedawcę. Niepoinformowanie o ww. okoliczności może zagrażać zarówno matce, jak i dziecku.

16. W przypadku, gdy z informacji przekazanych przez Klienta wynika występowanie choroby lub dolegliwości uniemożliwiających, w ocenie Sprzedawcy, do korzystania przez Klienta z usług świadczonych przez Sprzedawcę, Sprzedawca poinformuje o niemożliwości spełnienia świadczenia Klienta bezzwłocznie po ujawnieniu tego faktu.Wówczas Sprzedawca dokona na rzecz Klienta zwrotu zapłaty za zakupiony przez Klienta Produkt Sprzedawcy.

17. W przypadku dokonania zakupu Produktów obejmujących analizę zapotrzebowania kalorycznego, konsultacje dietetyczne, opracowanie planu treningowego oraz współpracy indywidualnej Klient – konsument wyraża zgodę na wykonywanie usługi przed upływem terminu odstąpienia od umowy co pociąga za sobą utratę prawa do odstąpienia w przypadku zrealizowania przez Sprzedawcę usługi w całości.

18. W przypadku dokonania zakupu Produktów obejmujących analizę zapotrzebowania kalorycznego, konsultacje dietetyczne, opracowanie planu treningowego oraz współpracy indywidualnej Klient – konsument wyraża zgodę na wykonywanie usługi przed upływem terminu odstąpienia od umowy co pociąga za sobą konieczność zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia.

19. W przypadku zakupu produktów e-booków, gotowych jadłospisów Klient – Konsument wyraża zgodę na dostarczenie niniejszych treści cyfrowych niezapisanych na nośniku materialnym i tym samym spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

20. Pakiet współpracy indywidualnej ze Sprzedawcą obejmuje czas określonych: 1, 3 albo 6 miesięcy zgodnie z wyborem Klienta.

21. W przypadku współpracy indywidualnej Sprzedawcy z Klientem, Klient jest zobowiązany do wysyłania Sprzedawcy raportów oraz pomiarów dokonanych podczas realizacji usługi przez Sprzedawcę za wiadomości e-mail na adres polewczykkamil@gmail.com.

22. W przypadku nie przesyłania przez Klienta raportów w ramach realizacji umowy Pakietu 3 lub 6 miesięcznego plan żywnościowy opracowywany jest przez Sprzedawcę w oparciu o posiadane Ankiety Klienta co stanowi prawidłowo świadczoną usługę.

23. Każda ze stron uprawniona jest do wypowiedzenia umowy współpracy indywidualnej obejmującej pakiet 3 lub 6 miesięczny z zachowaniem tygodniowego terminu wypowiedzenia. Za zgodą obu stron możliwe jest rozwiązanie umowy ze skutkiem natychmiastowym. W przypadku wcześniejszego rozwiązania umowy Pakietu wynagrodzenie Sprzedawcy podlega obniżeniu w stosunku do dokonanego już nakładu pracy, jednak nie mniej niż do wysokości połowy wynagrodzenia.

24. Klient przyjmuje do wiadomości, że:

a. konsultacje dokonywane przez Sprzedawcę mają charakter informacyjny i nie zastępują porady lekarskiej;

b. usługi świadczone przez Sprzedawcę nie dają gwarancji odniesienia skutku oczekiwanego przez Klienta, z uwagi na zakres i złożoność czynników mających wpływ na efekt porad i zabiegów dietetycznych oraz treningowych;

c. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z niewłaściwego stosowania diety, zaleceń oraz suplementacji niezgodnych z przekazanymi wytycznymi;

d. niezastosowanie się lub wybiórcze stosowanie się do zaleceń udzielanych przez Sprzedawcę, a także zatajenie jakichkolwiek informacji lub podanie nieprawdy może wpłynąć negatywnie na jego stan zdrowia lub w szczególnych przypadkach zagrażać jego życiu.

25. Klient jest zobowiązany do nieudostępniania osobom trzecim efektu pracy Sprzedawcy w szczególności wszelkich otrzymanych materiałów i treści, w tym diet i planów żywieniowych gdyż diety przygotowywane są indywidualnie z przekazanie ich osobom trzecim może zaszkodzić ich zdrowiu i życiu.

26. Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności: faktury VAT zgoda ta uprawnia Sprzedającego do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej.

§ 10 Prawo odstąpienia od umowy

1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.

3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.

4. W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.

5. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.

6. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.

7. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty poprzez przesłanie oświadczenia na adres Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.

8. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

9. Skutki odstąpienia od Umowy:

W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.

a. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.

b. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

c. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

10. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.

11. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.

12. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

13. W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.

14. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy: - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy, w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę, o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.

15. W myśl art.38 ustawy. Prawo do zwrotu nie posiadają produkty cyfrowe, czyli takie, które nie mają swojego odpowiednika w wersji fizycznej bądź nie mogą zostać zastrzeżone dostępem. Produkty zawierają nagrania dzwiękowe lub wizualne dostarczane w zapakowanym pliku. Przykładem jest ebook, kurs, plany dietetyczne, plany treningowe bądź szkolenie, które mogło zostać otwarte oraz zapisane na urządzeniu konsumenta.

16. Sprzedawca nie uznaję zwrotu pieniędzy za produkt elektroniczny, podczas trwania “specjalnej oferty” złożonych w przeciągu 7 dni od zakupu. Powodem jest brak realnej możliwości zapoznania / przetestowania produktu, co wiążę się z nadużyciem dobrej woli sprzedającego i próbę przywłaszczenia produktu bez opłaty. Punkt dotyczy produktów w myśl art.38. Ustawy o produktach cyfrowych.

§ 11 Reklamacja, gwarancja, okres przedsprzedaży.

1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

2. Umową Sprzedaży objęte są używane Produkty. Na stronach Sklepu szczegółowo opisany jest stan każdego Produktu.

3. Umową Sprzedaży objęte są Produkty nowe i używane. Na stronach Sklepu szczegółowo opisany jest stan każdego używanego Produktu. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad. wersja dla przedsiębiorców, którzy będą ponosić odpowiedzialność za wady produktu

4. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

5. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi. wersja dla sklepów, w których kupujący może złożyć reklamację pisemnie lub na adres mailowy przedsiębiorcy

6. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Sklepu. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument – nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

8. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.

9. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie. Sprzedawca dołączy też kartę gwarancyjną do sprzedanego Produktu.

10. Produkty cyfrowe sprzedawane w okresie “przedpremiery” są jednoznaczne z przyznaniem dostępu oraz nie mogą podlegać zwrotom. Może odbyć się to za sprawą udostępnionego folderu, linku, zamkniętej grupy bądź bezpośredniego przesłania. Dostępu nie można odebrać co czyni transakcje zrealizowaną.

11.Konsument ma prawo odstąpić od “Opieki trenerskiej OnLine” w ciągu 2 tygodni od zakupu, bez podawania konkretnej przyczyny. W takiej sytuacji sprzedawca ma obowiązek zwrócić różnicę proporcjonalną do pozostałych aktywnych miesięcy bez uwzględniania pierwszego miesiąca współpracy w kwocie 249 zł. W przypadku chęci rezygnacji ze współpracy w późniejszym etapie, nie jest to możliwe.

12. Reklamacje Klient może złożyć w dowolnej formie, w szczególności:

-drogą elektroniczną na adres: polewczykkamil@gmail.com

-na piśmie, przesyłając reklamację na adres siedziby Sprzedawcy.

-W zgłoszeniu reklamacji Produktu Klient powinien podać dane umożliwiające jego identyfikację (imię, nazwisko, adres korespondencyjny) oraz datę nabycia Produktu, rodzaj reklamowanego Produktu, datę ujawnienia oraz opis wady, żądanie, preferowany sposób poinformowania Klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji powinien zostać przesłany dokument potwierdzający dokonanie zakupu Produktu.

§ 12 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/spr awy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.

Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§ 13 Dane osobowe w Sklepie internetowym

1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.

2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.

3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być: W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

4. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.

5. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

7. Adres poczty elektronicznej Klienta może być wykorzystywany przez Sprzedawcę w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną wyłącznie po wyrażeniu odrębnej zgody przez Klienta. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i nie jest niezbędne do złożenia Zamówienia.

§ 14 Własność intelektualna i przemysłowa

1. Wszelkie grafiki, ilustracje, informacje zawarte na stronie internetowej sklepu Sprzedawcy nie mogą być wykorzystywane do celów handlowych, a także w materiałach naruszających dobre obyczaje lub niezgodnych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

2. Wszelkie grafiki, ilustracje, informacje zawarte na stronie internetowej sklepu Sprzedawcy nie mogą być powielane, modyfikowane, przekazywane ani publikowane w całości lub w części bez uprzedniego uzyskania zgody Sprzedawcy wyrażonej w formie pisemnej.

3. Prawa z rejestracji znaków Produktowych przysługują Sprzedawcy lub podmiotom, z którymi zostaną zawarte stosowne umowy.

4. Sprzedawca oświadcza, że przysługują mu autorskie prawa majątkowe do ilustracji znajdujących się na stronie Sklepu internetowego.

5. Klient ponosi wszelką odpowiedzialność za naruszenie powyższych postanowień i zobowiązuje się zwolnić Sprzedawcę od wszelkich roszczeń osób trzecich wynikających z ewentualnego naruszenia praw tych osób.

6. Klient kupując Produkt oferowany za pośrednictwem Sklepu internetowego Sprzedawcy nie nabywa autorskich praw majątkowych do Produktu.

§ 15 Postanowienia końcowe

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

5. Sprzedawca informuję, iż korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet wiąże się z ryzykiem.